Thursday, 1 December 2011

TERIMA KASIH KERANA MENGHANCURKAN HATI SAYA (:




Nampakkan gambar yang dekat atas tu ?
Dia lah BUAH HATI aku tauu .
Tapi, sekarang tak lagi .
Kami dah putus semalam T_T
1-12-2011 .
Memang aku sedih , tapi nak buat macam manakan ?
Anggap lah kita tiada jodoh .

Dulu , memang aku lemah bila kau tak ada dekat sisi aku .
Tapi,sekarang , aku dah kuat (kot) .
Bukan macam dulu lagi .
Dengan adanya FAMILY,COUSIN,KAWAN+ yang menyapport aku 
daripada belakang tu , aku sayang korang gila nak mati .
Okay , aku nak sambung cerita (:
Aku rasa , kalau luahkan dekat sini , aku tenang .

Heyy Muhammad Adzrul Eizat (:
Walaupun awak tak baca , saya nak awak baca jugak .
Hey, awak tahu tak ?
Sampai hari ni saya masih teringat dekat awak .
Setiap kali saya bernafas saya akan ingat awak .
Apa yang saya buat mesti ingat awak .
Sampai hari nei , saya sayang awak sangat+ .
Tak pernah hilang walau sekelumit jua .
Awak nak tahu kenapa saya sayang awak ?
Sebab, awak curik hati saya .
Itu anugerah Allah yang terindah buat saya kerana mengenali awak .
Walaupun awak pernah bagi racun,saya xnk bg awak dengan racun juga .
Sebab, saya sayangkan awak sangat+ :')
Kita selalu gaduh+ kan ?
Bukan kerana saya tak faham awak , 
atau pun awak tak faham saya .
Bukan juga , kerana saya tak sayang awak .
Bukan juga lah kita tidak serasi .
Mungkin, Allah telah beri kita petunjuk .
Petunjuk bahawa , saya bukan untuk awak .
Awak bukan untuk saya .
Cuma,kita yang tidak memahami .

Heyy, saya selalu teringat+ dekat kata+ manis awak .
Janji+ manis awak tu .
Awak selalu kata , hanya maut yang boleh memisahkan kita .
Awak selalu kata , awak sayang saya sehingga akhir hayat awak .
Awak janji , awak tak kan tinggalkan saya .
Awak engat tak ?
Masa tu , saya cakap apa dekat awak ?
Saya kata saya tak percaya .
Saya kata awak suka mungkir janji dan tak mungkin kan .
And , saya kata lagi kalau awak mungkir janji macam mana pulak ?
Tapi,awak yakinkan saya .
Awak ingat tak awak kata perkataan 'TAK MUNGKIN' sampai saya percaya !

Tapi , sekarang ?
Salah ke saya merajuk sebab awak dah berubah ?
Awak biarkan saya bersedih .
Salahkah saya mengugut ?
Supaya dapatkan awak yang dulu ?
Dari dulu saya janji yang saya akan sayang awak sehingga akhir hayat saya .
Sekarang  untuk pengetahuan awak , saya masih tunaikan untuk awak .
Memang saya pernah layan awak teruk .
Sekurangkurangnya , sayang saya tak pernah berubah hingga sekarang .
Sekurangkurangnya saya cuba untuk berubah macam yang awak nak .
Tapi, awak ?
Awak berubah jadi teruk .
Awak nak tahu sebab apa saya cakap macam tu ?
Sebab awak pernah sayang perempuan lain .
Sejak itu awak berubah wak .
Memang saya takut+ nak cakap dengan awak yang saya terasa dengan sikap awak .
Tapi, saya takut awak akan lontarkan ayat+ yang amat menggores hati saya .
Saya diam .
Saya diam sampai mana saya boleh tahan .
Makin saya diam , makin teruk .
Saya tidak pernah berdendam .
Saya tahu awak berdendam dengan saya .
Awak nak saya jadik bff awak ?
Awak engat senang ?
Kalau boleh saya xnak .
Taknak berkawan dengan awak .
Tak nak kenal awak lagi .

Kalau awak dah jumpa perempuan lain nanti ,
jangan lupakan saya tau .
Contact+ lah kalau ada masa .
Awak , jangan selalu berjanji dengan dia .
Nanti , kalau awak x tepati , mesti dia sedih .
Sebab awak dah bagi harapan dekat dia .
Awak jangan buat macam tu .
Harap awak akan dapat yang lebih baik daripada saya .
Jangan tersalah pilih macam awak pilih saya nei .
Untuk SPM saya akan doakan awak ya :D
Saya harap awak dapat layan saya macam biasa , walaupun hati awak dah benci .
Tapi, tolonglah jangan layan saya macam saya nei x ada perasaan .
Jangan layan saya macam sampah kat tepi jalan .




ILOVEYOU 
IMISSYOU
INEEDYOU

Monday, 28 November 2011

Ombak Rindu (:

Haaa, Bestkan lagu yang DATO'/DATIN/TUAN/PUAN/ENCIK/CIK dengar sekarang ?
Suka gila nak mati dengan lagu nie !
Nak shared sikit lirik dia nei !

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku


Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung


Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku


Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti


Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya


Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Saturday, 26 November 2011

Assalamualaikum

Nurul Izatti here :)
I'm 14 y/o :)
TMS !
Single :D